کیان کاوه مهر پارس

شرکت کیان کاوه مهر پارس در سال 1390 با هدف تولید قطعات ریخته گری (خصوصا” در زمینه صنعت خودرو سازی) آغاز به کار نمود ، کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت ( مطابق با استانداردهای ارائه شده از طرف برندهای معتبر جهانی) و همین تأکید بر اصل مشتری مداری ، باعث گردید در مدت زمان کوتاهی مشتریان معتبر در زمینه ساخت مجموعه های خودرو دست همکاری به این شرکت داده تا در هدفی مشترک ، تولیدی با کیفیت ، مرغوب و مطابق با استاندارهای جهانی ارائه گردد .

به منظور تأمین نیاز روز افزون مشتریان ، در سال 1393 واحد دوم این شرکت در زمینی به مساحت 3000 متر با نصب کوره القائی 500 کیلوگرمی و تجهیزات مربوطه راه اندازی گردید و بدین ترتیب ظرفیت تولید قطعات را به میزان حداقل دو برابر افزایش داد .

افزایش بهره وری در تولید با استفاده از تجهیزات روزآمد و همچنین استفاده از خلاقیت ها و نو آوری های پرسنل آموزش دیده سر لوحه اولویتهای کاری قرار گرفته ، به گونه ای که به صورت مستمر و ممتد پروژه های بهبود، تعریف و اجرا می گردد .

معتقدیم که تلاش ما در این زمینه منجر به ارائه تولیداتی با کیفیت ممتاز و از لحاظ قیمت ، رقابت پذیر شده و نتیجه آن نوید دهنده تداوم رشد و توسعه روز افزون می باشد .